+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Praha Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 618 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Dana Vlasáková

Älteres Paar, 23.11.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
35 %
  • Hodnocení personálu se netýká recpce. Tam bylo vše O.K.

Persönlich
4
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
6
Komfort
0
Wert/Geld
1
Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Vlasáková, moc mne mrzí Vaše nízké hodnocení o to více, že jste vše řešila až po odjezdu z hotelu. V době Vašeho pobytu nebyl náš hotel zcela zaplněn a tak jsme mohli Vaše připomínky (ohl. pokoje, restaurace či Spa&Relax centra ... ) či přání řešit hned. Věřím tomu, že Váš celkový dojem by byl pak o mnoho lepší a svůj pobyt u nás by jste si užila tak jako spoustu jiných hostů. Lenka Hrubá, hotel manažer

Denisa Vršecká

Einzelreisender, 31.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Úroveň hotelu neodpovídá 4*, hodnotila bych to maximálně 3*. Pokoje jsou velmi vybydlené. Musely jsme zažádat o výměnu matrace. I přes prostěradlo byl vidět obrovský flek - raději se ani nezamýšlím od čeho byl :-(. Nechápu, jak si to vůbec mohou ve 4* hotelu dovolit. Slečna pokojská nám matraci vyměnila, vůbec se neomluvila a evidentně nebyla stavem vůbec překvapena. Na pokojích je velmi málo světla - slabé žárovky. Vybavení restaurace z dob před 20 lety. Celý hotel by měl projít kompletní rekonstrukcí. Jedině kladně hodnotím úroveň spa a chutné polopenze.

  • Spa

  • pokoje, vnitřní prostory hotelu i restaurace

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
4

Jitka Dejčmarová

Einzelreisender, 10.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
38 %
  • Masáž z balíčku byla perfektní, recepční milé a ochotné, okolí hotelu krásné.

  • Špatná organizace ve SPA , bazén se nedal využít, jelikož byla studená voda, Jídlo neodpovídalo kvalitě 4 hvězdičkového hotelu a o čistotě na pokoji radši se nebudeme vyjadřovat.

Persönlich
8
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
2
Komfort
3
Wert/Geld
3

Anonym

Älteres Paar, 13.10.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
4

Ladislava Wegelewská

Älteres Paar, 8.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Welness a relax zóna: krásné prostředí s naprosto studenou vodou v bazénu. Vířivka uprostřed bazénu se stejnou vodou,proto nepoužitelná.Finská sauna bez ochlazovací studny,pouze sprchy.Bilinková sauna:nižší teplota,bilinky se nezapaří. Laconium:vpořádku dle norem.Pobyt jsme ukončili dříve.Parkování dostačující,internet většinou bez signálu.

Persönlich
5
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
3
Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Wegelewská, děkuji za Vaší recenzi, o spoustě věcí jste již hovořila s personálem a tak jen shrnu. Teplota vody i vzduchu je ve Spa nastavena na 28st. což je dle norem, aby i osoby se slabším srdcem neměli problémy s dýchání či nevolností. To, že je uprostřed bazénu stejná voda jako v okolí to mi přijde normální - když prostory nejsou oddělené. Ve finské sauně bychom ani z důvodu hygieny studnu nechtěli, sprchy jsou mnohem více hygienické. Bylinková sauna má opět dle předpisů 50 - 55 st., voda se vypařuje pod bylinkami a tak vytváří aroma a vlhost. Lenka Hrubá / hotel manager /

Josef Hánl

Einzelreisender, 9.7.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Nelíbílo se nám, že ze strany receoce jsme nedostali pravdivé informace, V tomto hotelu jsme byli naposledy a radíme všem, dejte si pozor na informace, které ze strany hotelu dostávate. Ve Špindlu je dost dobrých a kvalitních hotelú, tento to ale není.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Eva

Familie mit kleinen Kindern, 14.7.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Voda v bazénu a ve vířivce byla studená na tabuli bylo lživá uvedena teplota 36 C což nebyla pravda. pokoj na 2 dny byl velmi drahý a strava nic moc. Páteční grilování se objevilo na snídani.

Persönlich
0
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

Älteres Paar, 24.6.2012

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
50 %
  • poloha hotelu,

  • špatné snídaně(malý výběr,velice málo ovoce a zeleniny,ovoce staré,žádné celozrné pečivo), ve wellness nefunkční sauna. Vaření v restauraci žádná sláva. Malé porce,drahé a kvalita jídla hrozná. Řízek za 220kč bez přílohy byl nedodělaný (krvavý) a místo jednoho řízku jsem doslat 3 malé různého tvaru a velikosti. Prostě odřezky. Celkem jsme byly v restauraci 3x,ale vždy špatné. Poté jsme začali chodit jinam.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
4
Hotel Praha hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, moc mne mrzí Vaše hodnocení o to více, že hodně věcí se dalo vyřešit když jste byl / byli přímo na hotelu. Naši hotelovou restuaraci si hosté chválí, ano řízek stojí 220 Kč ( a však Vám jistě byla odečtena sleva 30% , kterou obdrží všichni naši hosté - tzn v závěru jste zaplatil 154 Kč ) - Vaříme z kvalitních surovin. Škoda, že jste neupozornil / -la číšníka nebo servírku ... případně jste nevyhledal někoho z nás z vedení. ... prosím zda by jste mohl / mohla na náš e-mail [email protected] napsat kdy jste tu byli a Vaše jméno abychom si mohli vše dohledat. Děkuji a opravdu mne mrzí, že jste v našem hotelu nebyli spokojeni. S pozdravem za hotel Praha Lenka Hrubá, hotel manažer

Jana Gromanová

Junges Paar, 23.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • masérka...

  • provozní doba spa (20h) velikost pokoje

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
5

Anonym

Gruppe von Freunden, 27.12.2023

Deutsch

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 30.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Stravování špatný systém recepce má pauzu a nefunguje 24 hod

  • Příroda

  • Hotel

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Libor Vaculovič

Älteres Paar, 13.7.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Služby hotelu neodpovídají jeho webové prezentaci. Pokoj útulný, čistý, ale poměrně malý. Nabízený wellness funkční jen z poloviny (nefunkční whirlpool, parní sauna), ve finské sauně trčící vruty ze stěny. Koupel a masáž lávovými kameny v balíčku nebyla v odpovídající kvalitě (vlažná voda ve vaně a půlhodina lehké masáže s vložením kamenů do dlaní opravdu není masáž lávovými kameny). Zmiňovaná bohatá snídaně formou bufetu sice šíří nabídky byla obsáhlá, nicméně kvalitativně nevyhovující 4 hvězdičkovému hotelu. Drolivý toustový chléb, gumové pečivo, spálené palačinky a výběr z nejobyčejnějších typů sýrů, uzenin, marmelád a jogurtů není v pořádku. Nadstandardní služby nabízené hotelem nebylo možné využít, nebyl přítomen příslušný personál (např. masáž se zábalem). Ve wellness a spa hotelu pyšnícím se 4 hvězdičkami se takové věci nemohou stávat. V opačném případě má být zákazník na takovou skutečnost upozorněn a měla by mu být poskytnuta kompenzace.

  • - útulný a čistý pokoj - příjemný personál

  • - nemožnost využití nadstandardních služeb - nefunkční whirlpool - nefunkční parní sauna - kvalita koupele a masáže - kvalita potravin

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
2

Jaromír Kaprál

Älteres Paar, 14.7.2011

Prostějov, ČR

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
6

Eva Dolášová

Gruppe von Freunden, 22.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Se 4-hvězdou v zahraničí se kvalita, služby a personál vůbec nedají srovnat. Měli jsme to v rámci balíčku a tak se také k nám personál choval. Hodně byl znát nezájem. Personál otrávený, neochotný, vše trvalo. Kdo byl naopak hodně příjemný a profesionální - recepční a maséři. Manažeři hotelu by se měli uvědomit, že takovéto balíčky budou mít spíše opačný efekt, než který je očekáván.

Persönlich
4
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 29.9.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 12.8.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Pěkný hotel s duchem minulosti, nádherný výhled do údolí.

  • Nádherné prostředí s výhledem do údolí Špindlerova Mlýna a na okolní svahy. Parkování u hotelu je výborné, bez poplatku. Snídaně bez problémů. Pokoje jsou po renovaci.

  • Nechutnala mi ani jedna večeře. Raději bych si připlatila za hodnotnější a chutnější pokrm a ne těstoviny s něčím. Nad hotelem se staví apartmány a je tam celý den moc velký hluk. Velice stísněné spa, bazén plný dětí.Masáže mě nenadchly. Sauny výborné. Dveře do dalšího pokoje nebyly zamčené, teprve na vyžádání přišla pokojská služba zamknout. Špatná domluva na recepci. V restauraci obsluha je výborná.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Vlasta Debowská

Älteres Paar, 15.8.2010

Ostrava

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Pokoj č. 106 nevybaven lednicí, prostorově velmi malý, koupelna s WC bez ventilátoru.

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
6

Ján Takáč

Älteres Paar, 1.2.2019

Šumperk Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Hotel se mi líbil svým vzhledem. Jídlo bylo výborné.

  • Pokoj neodpovídal ceně. Byl tak malý, že jsem do postele musel lézt po čtyřech, proto že dvojpostel byla zasazena do jakéhosi výklenku. Obyčejné dveře nás oddělovali od jiného pokoje. Bylo slyšet každé slovo, televize i jiné zvuky. Bazén, kvůli kterému jsem volil Váš hotel ztratil nově vybudovanou terasou (místo bylinkové sauny)na zajímavosti. To co vám vytýkám není jen takové plácání. Mohu srovnávat, neboť v hotelu Praha jsem byl ubytován čtyřikrát

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Junges Paar, 23.6.2015

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Spa centrum. Určiti členové personálu Poloha hotelu

  • Nefunkční wifi Reakce recepční ( slo o jedince ) Nepromyslenost hotelu: V případě, ze klient musi spolu s personálem domluvit své masáže, má byt daný určitý dead line, do kdy masáže domluvit..do Te doby byt vzdy preferovan pred ostatními klienty, kteří masáž nemají predobjednanou(zaplacenou). To zabrání tomu,aby se stalo to, ze na vas zbyde posledni termin hodinu pred checkoutem. V budoucnu nemam důvod hotel navštívit. Služby, cena/kvalita, určiti členové personálu, snídaně - 38% ze sta

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
5

Lenka Řezníčková

Einzelreisender, 27.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
2