+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Praha Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 618 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Michal Brož

Einzelreisender, 27.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 16.10.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše

  • Ne že by se nelíbilo ,ale opakující se jídelníček jinak naprostá spokojenost jídlo vynikající

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 9.10.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Ciste pokoje, prijemny wellnes, jidlo vyborne.

  • Nevidim zasadni problem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Petra Škrobánková

Älteres Paar, 2.10.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 29.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 22.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 11.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Celkově rekonstrukce prostor.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 10.9.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • S pobytem jsme byli s manželem velmi spokojeni, spolnil naše očekávání a není, co vytknout. Co se týče komfortu a poměru ceny, asi jsme byli trochu "rozmazlení" z minulého pobytu v tomto hotelu, kdy jsme měli k dispozici pokoj "superior". Nic to ale nemění na tom, že hotel už jsme doporučili našim známým. Kvalita jídla a obsluhujícího personálu je na velmi vysoké úrovni, stejně tak personál ve wellness.

  • Všechno

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Šárka Benešová

Einzelreisender, 8.9.2022

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

andere Gruppe, 12.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Skvělé

  • Vše

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 12.8.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Pěkný hotel s duchem minulosti, nádherný výhled do údolí.

  • Nádherné prostředí s výhledem do údolí Špindlerova Mlýna a na okolní svahy. Parkování u hotelu je výborné, bez poplatku. Snídaně bez problémů. Pokoje jsou po renovaci.

  • Nechutnala mi ani jedna večeře. Raději bych si připlatila za hodnotnější a chutnější pokrm a ne těstoviny s něčím. Nad hotelem se staví apartmány a je tam celý den moc velký hluk. Velice stísněné spa, bazén plný dětí.Masáže mě nenadchly. Sauny výborné. Dveře do dalšího pokoje nebyly zamčené, teprve na vyžádání přišla pokojská služba zamknout. Špatná domluva na recepci. V restauraci obsluha je výborná.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Miroslav Visek

Älteres Paar, 11.8.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Pekne, ciste, moderni ubytovani, pohodlne spani, bezvadne wellnes a skvele snidane

  • Nikdo nemel vytistene vouchery, kazdy mel jen v mobilu, protoze uz zadny hotel papiry nevyzaduje, tady trosku problem, ktery prodlouzil dobu na recepci, ackoliv predem prisel pozadavek na check in on line, ktery mel ubytovaci procedury zrychlit. Nakonec jsme byli ubytováni i bez “ papiru”.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 7.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
10

Hana Plachetská

Gruppe von Freunden, 6.8.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • V hotelu to bylo naprosto super, úžasně tam vařili a personál super. Co se týče wellnes, nebyla vířivka (ačkoli byla v nabídce). Žádná jiná procedura díly nevyužití vířivky nebyla, na recepci nám bylo sděleno, že bohužel, že prostě se opravuje. Ale podle předchozích recenzí se opravuje již delší dobu. Takže to je jediná vada na kráse jinak úžasného pobytu

  • jídlo, masáže, čistota

  • nebyla vířivka, i když byla součástí balíčku

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Monika Machová

Einzelreisender, 4.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Bohumír

Älteres Paar, 31.7.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Lenka S.

Älteres Paar, 17.7.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Celkově jsme byli velmi spokojeni, krásné prostředí, spousta vyžití, možností výletů a túr. Jídlo bylo vynikající, příjemný číšník v restauraci. Pokoje nově zrekonstruované, hezké, čisté.

  • Krásně zrekonstruovaný hotel Výborné jídlo a obsluha v restauraci Krásný wellness

  • Podivný projev recepční v den příjezdu Postel nebyla přístupná ze 3 stran V rámci romantického balíčku byly všechny procedury oddělené

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Junges Paar, 11.7.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Líbilo se nám úplně vše a maximálně doporučujeme. Čisté a hezky vybavené pokoje, jen škoda, že budou rušit ledničky na pokojích. Velice nás zaujal bazén a sauny. V bazénu i přes letní sezónu a víkend málo lidí, takže jsme si krásně zaplavali a relaxovali. Někdy jsme v bazénu dokonce byli úplně sami. Sauny v dobrém stavu a velký výběr – bylinková sauna, finská sauna a pára. Měli jsme zde zaplacené i dvě masáže, které byli příjemné, ale za mě daleko lepší masérka, než masér. Co se týče jídla, tak jsme byli nad míru spokojeni a překvapivě nás velice nadchnul číšník, takže jsme mu na konci pobytu koupili zákusek za jeho kvalitně odvedenou práci.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Josef Hánl

Einzelreisender, 9.7.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Nelíbílo se nám, že ze strany receoce jsme nedostali pravdivé informace, V tomto hotelu jsme byli naposledy a radíme všem, dejte si pozor na informace, které ze strany hotelu dostávate. Ve Špindlu je dost dobrých a kvalitních hotelú, tento to ale není.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Zdenka Šálková Mgr.

Einzelreisender, 6.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10